Acteam

Relacja z wyjazdu w Karkonosze

Artykuł dodano: 2016-10-28

W niedzielę 23.10.2016r. odbył się wyjazdowy trening Nordic Walking zorganizowany przez firmę Acteam. Pogoda jak zawsze dopisała, a uśmiech i dobre humory nie odstępowały grupy na krok.

Wszyscy uczestnicy wyprawy w Karkonosze stawili się na miejscu zbiórki pełni entuzjazmu i dobrego humoru. Pogoda zapowiadała się wyjątkowo dobrze, wsiedliśmy do samochodów i wyruszyliśmy do Karpacza (Wilczej Poręby), skąd rozpoczynała się nasza trasa. Po około 2 godzinach jazdy dojechaliśmy na miejsce.

Jak to już w Acteam'ie bywa nasz wyjazd rozpoczęliśmy od posiłku. Zabraliśmy plecaki, kije i ruszyliśmy przed siebie. Trasę rozpoczęliśmy w Wilczej Porębie skąd zielonym szlakiem tzw. Tabaczaną Ścieżką wyruszyliśmy w stronę dawnej osady górskiej Budniki, a dalej do schroniska na Przełęczy Okraj. Droga szutrowa łagodnie pięła się w górę. Cała trasa upłynęła na rozmowach, skąd nie wiedząc kiedy znaleźliśmy się w schronisku. Podziwiając przepiękny krajobraz uzupełniliśmy pokłady energii i zregenerowaliśmy siły na dalszą wędrówkę. Z Przełęczy Okraj wyruszyliśmy w stronę schroniska Jelenka - jedna grupa czerwonym szlakiem doskonaląc technikę marszu nordic walking po asfalcie, druga grupa niebieskim szlakiem doskonaląc technikę wykorzystania kijów do nordic walking na stromych podejściach i zejściach. Po odpoczynku w schronisku wspólnie wyruszyliśmy na Sowią Przełęcz i do Karpacza.

Podczas wyjazdu przeprowadziliśmy także dwa szkolenia. Jedno dotyczące praktycznych porad pakowania plecaka na jedno i kilkudniowe wypady w góry (Marcin Wroński) oraz drugie omawiające rodzaje przeciążeń i ewentualnych kontuzji jakie mogą spotkać nas na szlaku (Piotr Harasymowicz z Physioteam).

Wszystkim uczestnikom bardzo dziękujemy za udział i zapraszamy na następne wspólne wyjazdy.Szczegóły dotyczące kolejnego wyjazdu już wkrótce.

Przypominamy również o naszym konkursie. Do niedzieli 30 października czekamy na Wasze relacje z wyjazdu. Na autora najciekawszej relacji czeka nagroda. Relacje można umieszczać na naszym fanpage lub przesłać na adres mzebrowska@acteam.pl.

Zapraszamy do prześledzenia śladu GPS oraz galerii zdjęć.

Galeria

Ruch to inwestycja w zdrowie Zapewniamy fachową opiekę trenera i profesjonalny sprzęt