Acteam

Relacja z wycieczki w Karkonosze

Artykuł dodano: 2013-10-27

W sobotę 26.10.2013r. odbył się kolejny wyjazdowy trening Nordic Walking zorganizowany przez firmę Acteam. Pogoda jak zawsze dopisała, a śmiech i zabawa nie odstępowały grupy na krok. Wszystkim uczestnikom bardzo dziękujemy za udział i zapraszamy na następne wspólne wyjazdy.

Zespół Acteam

Wszyscy uczestnicy wyprawy w Karkonosze stawili się na miejscu zbiórki pełni entuzjazmu i dobrego humoru. Pogoda zapowiadała się wyjątkowo dobrze, wsiedliśmy do samochodów i wyruszyliśmy do Karpacza (Wilczej Poręby), skąd rozpoczynała się nasza trasa. Po około 2 godzinach jazdy dojechaliśmy na miejsce. Tym razem pogoda była wyjątkowa: 10'C i niesamowita przejrzystość powietrza.

Jak to już w Acteam'ie bywa nasz wyjazd rozpoczęliśmy od degustacji domowych wypieków. Posililiśmy się przepysznym jabłecznikiem i przystąpiliśmy do rozgrzewki. Dzięki 2 tygodniowej zaprawie podczas treningów z obciążeniem bez grymasu zabraliśmy plecaki, kije i z uśmiechem na twarzy ruszyliśmy przed siebie. Trasę rozpoczęliśmy w Wilczej Porębie skąd żółtym szlakiem wyruszyliśmy w stronę schroniska nad Łomniczką. Droga początkowo kamienista, łagodnie pięła się w górę. Podczas marszu towarzyszył nam szum Łomniczki, a cała trasa upłynęła na rozmowach skąd nie wiedząc kiedy znaleźliśmy się w pierwszym schronisku. Podziwiając przepiękny krajobraz zjedliśmy śniadanie i zregenerowaliśmy siły na dalszą wędrówkę.

Ze Schroniska wyruszyliśmy dalej szlakiem w kierunku Kaskad Łomniczki, Cmentarzyka Ofiar Gór i Przełęczy nad Śnieżką. Kolejny postój zaplanowaliśmy w Domu Śląskim. Część pełnych sił i energii oraz zniecierpliwionych dziewczyn bez chwili przerwy postanowiło zdobyć Śnieżkę (1 602 m n.p.m.). Ambitnie postanowiły zdobyć szczyt nowo wyremontowanym szlakiem czerwonym. Podczas "wspinaczki" towarzyszył nam niesamowicie silny wiatr, który niejednokrotnie pomagał - podczas wchodzenie wchodziliśmy z wiatrem, a schodziliśmy pod wiatr. Niektóre z dziewczyn przekonały się także dlaczego na szlaku są 2 rzędy łańcuchów :). Na szczycie Śnieżki czekały na nas niesamowite, zapierające dech w piersiach widoki - nikt już nie pamiętał o zmęczeniu.

Ze Śnieżki wyruszyliśmy czarnym szlakiem w stronę Białego Jaru i Strzechy Akademickiej, gdzie zaplanowany był drugi, dłuższy odpoczynek. Czas wolny w schronisku umilaliśmy sobie grą w Dobble wzbudzając zainteresowanie pozostałych wędrowców. Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, przy stole dużo się dzieje, każdy krzyczy starając się jakoś nazwać pasujące obrazki i być przy tym szybszym od innych graczy (co zostało uwiecznione na zdjęciach).

Ze schroniska Strzecha Akademicka wyruszyliśmy dalej szlakiem w stronę Karpacza. Każdego komu wydaje się, że wchodzenie pod górę jest męczące zapewniamy, że podczas schodzenia z góry można się zmęczyć w równie dużym stopniu. Zakwasy w łydkach i czworogłowych uda czuje pewnie większość z nas. Szybsza część grupy, na końcu szlaku czekając na resztę osób z nudów przystąpiła do wykonywania pompek na szlabanie. I znów nie wiadomo dlaczego jakoś dziwnie na nas patrzono :). My bawiliśmy się świetnie.

Trasa liczyła około 17 km, co zajęło nam ok. 4,5 godziny marszu.

Galeria

Nasi partnerzy

Physio Team Benefit Systems FitProfit OK System FAN Mistrzostwa Wrocławia WCRS Wrocław Polskie Stowarzyszenie Diabetyków

Sprzęt dostarczają

KV+ fizan Leki Exel Skalnik armytek

Zapraszamy na darmową lekcję Nordic Walking we Wrocławiu Zapewniamy fachową opiekę trenera i profesjonalny sprzęt