Acteam

Pierwszy wyjazdowy trening nordic walking w tym roku już za nami

Artykuł dodano: 2013-03-18

W niedzielę 17.03.2013 r. odbył się wyjazdowy trening nordic walking na Wzgórzach Krośnickich zorganizowany przez firmę Acteam. Była to zarazem inauguracja sezonu wyjazdowych treningów nordic walking.

Wszystkim uczestnikom bardzo dziękujemy za uczestnictwo i zapraszamy na następne wspólne wyjazdy.

Zima w pełni, a my cały czas wytrwale trenujemy. Postanowiliśmy sprawdzić naszą formę na dłuższym wypadzie za miasto. Tym razem chcąc uchronić się od trudnych warunków pogodowych wybraliśmy lasy położone koło Milicza.

W niedzielny poranek wszyscy uczestnicy wyprawy na Wzgórza Krośnickie stawili się na miejscu zbiórki pełni entuzjazmu i dobrego humoru. Pogoda zapowiadała się bardzo dobrze, wsiedliśmy do samochodów i wyruszyliśmy do Lasowic, skąd rozpoczynała się nasza trasa. Po około godzinie jazdy dojechaliśmy na miejsce. Pomimo niskiej temperatury zabraliśmy plecaki i kije i z uśmiechem na twarzy ruszyliśmy na przód. Początkowo szlakiem czerwonym kierowaliśmy się na wzgórze Joanny, na którego szczycie stoi neogotycki zameczek myśliwski z 1850 roku z wieżyczką widokową „Odyniec”. Tutaj zrobiliśmy prawdziwie myśliwski postój, którego smak pozostanie w pamięci uczestników na długo. Następnie czerwonym szlakiem zeszliśmy ze wzgórza – początkowo bardzo stromą i zaśnieżoną ścieżką, która skutecznie wyhamowała prędkość marszu niektórych uczestników. Następnie musieliśmy się przebić przez prawie całkowicie zarośnięty szlak do Postolina. Szlak  zaprowadził nas do urokliwego stawu leśnego, nad którym zrobiliśmy sobie piknik korzystając z drewnianej wiaty i ławek. Przerwę urozmaiciliśmy sobie grą we frizbi. Według mapy znajdują się tutaj także ruiny starego młyna. Następnie przez chwilę poruszaliśmy się według pomarańczowych znaków szlaku rowerowego, które prowadzą tzw. Młyńska Drogą. Po około kilometrze minęliśmy kolejny leśny staw na Krętnicy dochodząc do bardzo charakterystycznego skrzyżowania Gwiazda. Po kolejnych 4 kilometrach marszu doszliśmy do samej szosy nr 15 (Wrocław-Milicz), przeprawiliśmy się na druga stronę i za znakami szlaku zielonego rozpoczęliśmy łagodne podejście  zboczem Babiej Góry, aby dojść do samego zajazdu „Pod Jaworami”, gdzie pozostawiliśmy nasze samochody.

Trasa była łagodna, bez stromych podejść i zejść (za wyjątkiem jednego), w całości wiodła ścieżkami leśnymi, liczyła około 16 km. W wycieczce udział wzięło 8 uczestników. Przez cały czas towarzyszyło nam, tak upragnione, pełne słońce. Mamy także nadzieję, że był to ostatni śnieżny trening w tym sezonie - podczas wyjazdu zgodnie z tradycją spaliliśmy i utopiliśmy Marzannę.

Wkrótce zapraszamy do obejrzenia galerii z tego wydarzenia.

Ruch to inwestycja w zdrowie Zapewniamy fachową opiekę trenera i profesjonalny sprzęt